Tanja Čajavec

Tanja Čajavec

Področja:

Tanja Čajavec

Tanja Čajevec

Sem večna učenka, vodja in ustanoviteljica invalidskega podjetja Medarhiv d.o.o. (Arhivservis.si). Praktikantka TA, trenerka osebne transakcije, coachinja, mentorica, predavateljica in svetovalka. Delujem na številnih različnih delovnih področjih, kjer vpletam svojo strast do lepega, kreativnega in inovativnega. Spoznavanje ljudi in različnih kultur mi omogoča aktivno in raznoliko življenje. Sem mamam dveh zvedavih mladih mož in lastnica lagottke Tite. Ljubiteljica narave, dobre družbe, potovanj in odlične hrane.

Po izobrazbi sem umetnostna zgodovinarka in sociologinja kulture. Sem kustosinja sodobne likovne umetnosti, kustosinja umetnosti, cenilka likovnih del, arhivistka in konservatorka. Sem doktorandka poslovne informatike, ki od konca študija dodatno nadgrajujem svoja znanja iz kulturnega managementa, vodenja, projektnega vodenja, investicijskega vodenja, pridobivanja nepovratnih sredstev, rehabilitacije in upravljanja kadrov, veščin coachinga in transakcijske analize.

Delovne izkušnje sem pridobivala v najrazličnejših delovnih okoljih: v javnem zavodu, nevladnem sektorju, mednarodnih projektnih timih, investicijskih projektnih skupinah, v realnem gospodarstvu in v socialnem podjetništvu. Sem ustanoviteljica in mentorica pri več start-up podjetji. Do sedaj sem bila odgovorna za več kot 100 sodelavcev. V poslovni karieri sem uspešno podprla več kot 100 organizacij na področju optimizacije poslovanja in digitalizacije.

Zadnjih 20 let sem aktivna na projektnem delu in vodenju investicijskih projektov (od načrtovanja, pridobivanja nepovratnih sredstev do vodenja in poročanja), od tega 15 let delam na področju vodenja, optimizacije in standardizacije delovnih in poslovnih procesov ter arhiviranja in digitalne transformacije.

Sem avtorica številnih objav, člankov in publikacij. Sem predavateljica in vodja usposabljanj kjer podpiram posameznike in organizacije, da so odlični!

Kako vam lahko pomagam? V Arhivservis.si z vašo dokumentacijo upravljamo odgovorno, strokovno ter z veseljem. Moji sodelavci poskrbijo za pravilno, varno, dolgoročno ter predvsem ustrezno hrambo vaših dokumentov. Z ustreznim upravljanjem z dokumentacijo dokazujete, da izvajate storitve in delovne procese v skladu z zakonodajo.

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.