Staša Tunja

Staša Tunja

{Name + first and last name: 1}

Sem ljubiteljica življenja, strastna marketingašica in ambasador blagovne znamke.

Trenutno delujem kot vodja marketinga v Red Orbitu, večkrat nagrajeni digitalni agenciji in prvem slovenskem podjetju, ki je postalo certificirani partner Google Analytics.
Odgovorna sem za marketinške aktivnosti, upravljanje blagovne znamke in izvedbo marketinških aktivnosti v skladu s strategijo družbe. Vedno se veselim novim izzivom in priložnostim.
Dolgoletne izkušnje na področju raznovrstnih marketinških projektov sem nabirala v Eti Kamnik, kjer sem skrbela za brand Natureta.

Veliko stvari je, ki jih lahko obožujem v svojem delu. Moj poklic postaja bolj ustvarjalen in hkrati bolj tehničen. Začnem lahko s kul idejo, jo opremim z najnovejšimi podatki in delim s svetom, ne da bi zapustila svojo mizo. Plačana sem za pisanje, ustvarjanje in vzpostavljanje odnosov. Če delo opravljam pravilno, se lahko zabavam in dejansko resnično pomagam ljudem hkrati.

To ne pomeni, da gre za industrijo brez stresa ali da je vsak dan postlan s cvetjem.

Marketing je unikaten. Vsak ima drugačne cilje. Vsak dan znova me spodbuja, da uporabim vse svoje znanje in veščine, da vplivam na doseganje rezultatov. Dokler sem v tej industriji, se bom vedno učila, ker je vedno kaj novega in kaj hitro stvari postanejo lanski sneg.

Posebno pozornost namenjam brand awarenessu in čustveni intelegenci v marketingu. Čustvena inteligenca blagovnih znamk je pomembnejša kot kdaj koli prej.
Po mojem mnenju se v digitalni dobi premalo zavedamo, da več človeškega razumevanja gradi boljše odnose in dela svet boljši. To velja tako za ljudi kot za blagovne znamke. Bolje kot se obe strani razumeta, večjo vrednost imata lahko zaradi skupnih izkušenj.

Zavzeti stališče kot brand in to vzdrževati je pogumno, včasih je lahko tudi tvegano (odvisno katera stališča zavzemaš).
Če je sporočilo blagovne znamke »varno« ali »generično«, bo zvenelo votlo in nanj bodo gledali kot na napravo za služenje denarja, namesto kot na iskreno prizadevanje za premik v »pravo smer«. Resnica je, da (zlasti velike) blagovne znamke lahko premaknejo pogled tudi na družbena vprašanja in če, marketing ni v korelaciji z dejansko spremembo, bodo potrošniki/naročniki to opazili, zelo hitro.
Iskrenost in zaupanje sta izrednega pomena!

Vpletanje čustev v blagovne znamke nam omogoča, da bolje povemo, kar je edinstveno za nas. In ravno edinstvenost je tisto kar si prizadevamo doseči pri blagovni znamki! Ker nismo roboti, pa tudi vaše občinstvo ne.

Brand je zgodba. In čustva do tista, ki nas vodijo k večini odločitev.

Med svoje največje dosežke, štejem tiste življenske. Imam pa tudi nekaj marketinških s katerimi se ponosno pohvalim.

Posebni dosežki:
• Nominacija za žensko leta časnika Delo (revija ONAPLUS) za organizacijo velike humanitarne akcije v času poplav na Balkanu, maj 2014

• Zahvala ministrice dr. Anje Kopač Mrak (Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti) in odgovorne urednice revije Naša Žena ga. Marte Krpič za dobroto, plemenitost in čovekoljubna dela. Pridobljen naziv izjemne osebnosti leta 2014.

Marketing:
• BALCANNES – Balcannes nagrada 2019 za enega najboljših marketinških projektov v regiji.

• ZLATA NAGRADA SOF – Zlato priznanje na 28. SOF – slovenskem oglaševalskem festivalu s projektom „Minus 33%“ za doseg neposredne komunikacije.

• ZLATA NAGRADA SOF – Zlato priznanje na 28. SOF – slovenskem oglaševalskem festivalu s projektom „Minus 33%“ za aktivacijo.

Kakšna je pa vaša zgodba?

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.