Helena Mah

Helena Mah

Področja:

Helena Mah

Helena Mah

Sem transformacijski vodja, ki privede vizijo v realnost. Kot strateški poslovni svetovalec pomagam ambicioznim in v prihodnost usmerjenim podjetjem definirati poslovne in tržno naravnane strategije za doseganje večjih doprinosov in učinkov na trgu.

Helena je transformacijski vodja, ki privede vizijo v realnost. Intuitivno razume poslovne priložnosti, jih skozi strateški okvir poveže in pripelje v dnevno poslovanje. V bogati 20-letni mednarodni karieri Helena deluje povezovalno ter skozi inoviranje, opolnomočenje ekip in sproščanje potencialov deluje v smeri poslovne rasti.

Kot strateška poslovna svetovalka v podjetju Drop of Milk, pomaga ambicioznim in v prihodnost usmerjenim podjetjem definirati poslovne in tržno naravnane strategije za doseganje večjih doprinosov in učinkov na trgu. Podjetjem pomaga identificirati nove priložnosti na trgu in vpeljati digitalne transformacije usmerjene k strankam, za izboljšanje nakupne izkušnje skozi celoten prodajni process in ponudbo večje dodane vrednosti z uporabo tehnologij. Njeno vodilo delovanja je agilno povezovanje, sodelovanje, ko-kreacija in nenehno učenje. Njen fokus pa strateški razvoj poslovanja, rast prodaje in razvoj trženja umerejenega k strankam skozi podajanje vrednosti. Helena ima tudi bogate izkušnje z upravljanjem sprememb v organizacijah.

Pred tem je, bila Helena članica vodstvenih ekip v mednarodnih podjetjih. Kot VP Transformation v Celtri je oblikovala globalno korporativno Enterprise strategijo, postavila operativni okvir poslovanja in tako potrojila število strank in uporabo platforme. V Chief Marketing Officer vlogi za CEE regijo v Microsoftu je vzpostavila sodobno in digitalno, tržno naravnano marketinško organizacijo in funkcijo trženja razvila v motor rasti in generiranja prodaje. Z inovativnim pristopom digitalnega trženja je pripomogla k povečanju vrednosti podjetja in ponudbe za stranke. Pod njenim vodstvom je marketing postal cenjen interni partner in prepoznan kot gonilo rasti. V času njene CMO vloge v Tušmobilu, ji je uspelo uspelo povečati ROI in doseči ciljano vrednost podjetja za njegovo prodajo, hkrati pa je marketinško funkcijo preoblikovala v komercialno usmerjeno organizacijo in skozi vodenje okrepila tržni delež podjetja,. Pred tem, v vlogi Generalne direktorice v GfK, ko je prevzela vodenje podružnice po akviziciji, je v podjetju izvedla celostno digitalno transformacijo za doseg nove poslovne rasti ter izboljšala uspešnost podjetja za 52% v času recesije in po več negativnih letih poslovanja dosegla pozitiven rezultat. Skozi vodenje poslovnih segmentov v CEE regiji pa je hkrati okrepila tudi vodilni regionalni delež podjetja.

Helena je aktivna članica različnih menedžerskih združenj in sodeluje pri skupščinah, povezanih s tehnologijo, digitalizacijo in umetno inteligenco.

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.