Vesna Marđonović

Vesna Marđonović

Vodenje, marketing in potovanja so moje strasti. Sem zelo radovedna in hitro učljiva, kar mi je omogočilo uspešno delovanje v različnih kategorijah, na različnih trgih in okoljih. Imam več kot 30 let mednarodnih izkušenj v marketingu, vodenju in poslovnem svetovanju. Na 30 trgih sem vodila marketinške in medijske ekipe, ki so upravljale z mednarodnimi blagovnimi znamkami in vodile strateške transformacije.
Danes svetujem podjetjem pri optimizaciji marketinških naložb ter mentoriram SMEje.

Z več kot 30-letnimi izkušnjami na področjih vodenja, organizacijskega upravljanja, marketinga, medijev in pogajanj prinašam preverjene rezultate pri doseganju uspehov v dinamičnih in kompleksnih okoljih. Sodelovala sem z vrhunskimi organizacijami ter vodila in navdihovala visokozmogljive ekipe, ki so dolgoročno presegale strateške cilje.

1. OmnicomMediaGroup, OMD and phd – Vodenje najhitreje rastoče medijske agencije na področju Adriatika in Balkana (6 let):

Vzpostavila sem mrežo agencij na trgih bivše skupne države, ter pomagala vzpostaviti medijsko agencijo OMD v Albanijii.
Ekipe medijskih strokovnjakov, so razvijale strateške plane in jih taktično izvedle za številne svetovne blagovne znamke, kot so Beiersdorf, Unilever, Wrigley, Peugeot, Ctroen, Hervis, in številne lokalne vodilne blagovne znamke: Ljubljanske mlekarne, A1, Zavarovalnico Triglav, NLB, Pivovarno Laško in druge.

2. GSK CEE – Regionalno vodenje in medijska strategija (10 let):

Kot član uprave GSK CH za področje CEE sem vodila sem ekipe zunanjih agencij v več kot 30 državah srednje in vzhodne Evrope, vključno s Poljsko, Ukrajino, Rusijo, Madžarsko, Romunijo ter državami Balkana in Baltika. Kot ključna članica vodstvene ekipe sem vzpostavila učinkovito organizacijo marketinških in medijskih ekip, še posebej po združitvi GSK CH in Novartic CH. Poleg tega sem vodila ekipo za vzpostavitev globalnega programa usposabljanja za marketing in medije, ki je postal temelj za regionalne programe usposabljanj.

Sodelovanje z deležniki: Koordinirala sem strateško planiranje za več kot 15 globalnih in regionalnih blagovnih znamk v segmentih široke potrošnje in OTC, pri čemer sem usklajevala več kot 60 deležnikov, vključno z direktorji marketinga, generalnimi direktorji na trgih in ekipami agencij.

Mednarodna pogajanja: Vodila sem pogajanja z lastniki medijev in vzpostavila distribucijske mreže po CEE, pri čemer sem uspešno premagovala izzive kulturne občutljivosti in razumevanje trgov za vzpostavitev obojestransko koristnih partnerstev.

Navigacija po kompleksnih trgih: Uspešno sem delovala na različnih trgih z edinstvenimi kulturnimi, pravnimi in razvojnimi značilnostmi. To mi je uspelo z prilagodljivostjo, osredotočenostjo in usmerjenim pristopom k usklajevanju regionalnih ciljev.

3. Svoje podjetje – Poslovno svetovanje in podpora širjenju na nove trge (6 let):

Svetujem podjetjem pri oblikovanju učinkovitih poslovnih in marketinških strategij za lansiranje novih izdelkov in vstop na trge.

Usposabljam vodstvene ekipe in pomagam podjetjem pri vzpostavljanju organizacijskih struktur in procesov, ki podpirajo dolgoročno stabilnost in rast.

4. Neplačane funkcije (on going)

Članica uprave Unicef Slovenije – 6 let
Strokovna direktorica Effie Slovenija 2006
Predsednica Effie Slovenija 2020
Mentorica podjetnikom v mreži CEED od 2008
Občasna predavateljica na konferencah in podiplomskem študiju na EF
Mentorica v neprofitni organizaciji Unsung heroes od 2023

Sodelavci in partnerji pravijo, da so moje prednosti:

Upravljanje notranjih in zunanjih ekip
Usmerjenost k ciljem
Strateško načrtovanje in izvedba ciljev
Razmišljanje izven okvirjev
Marketing in oglaševanje
Visoka stopnja integritete
Strateško ,edijsko upravljanje in zakup
Sposobnost vplivanja na druge
Executive coaching

Kraj bivanja:
Ljubljana, Slovenija

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.