Petra Knez Bahor
Področja:
Konstantna akcija, energija prepleta strank, ponudb, vprašanj, svetovalcev ter palete čustev me navdušuje. Dnevno svetujem timom in posameznikom, kako izkoristiti potencial te industrije za doseganje kvalitetnih, dolgoročnih in produktivnih odnosov, ki so temelj za doseganje ostalih KPI-jev: produktivnih, delovnih, kvantitativnih in kvalitativnih.
V kontaktne centre doma in v tujini sem vpeta od študentkih let, kot sem si prve izkušnje nabirala kot agentka na GV Revijah in Financah, postopoma sem mesto agenta zamenjala za vodenje ekipe, dokler nisem v ekipi Studia Moderne in Linea Directe postala vodja kontaktnega centra. Spoznala sem tako klicne centre doma kot v tujini. Ker ima delo v kontaktnem centru, ki je strankam na voljo 24/7, svoje zakonitosti, sem se dvakrat v življenju odločila, da ta okolja zamenjam, tako sem se podala v marketing in prodajo na dveh radijskih postajah. Ampak strast in poslanstvo sta me ponovno poklicala v ekipe telefonske prodaje in kontaktnega centra v Skupino Triglav, Zavarovalnico Triglav.
Zelo zgodaj v svoji karieri sem se odločila, da bom napisala prvo slovensko knjigo, namenjeno tej industriji, kar mi je leta 2017 tudi uspelo. #rdečka je plod prakse in želje po konstantnem izboljšanju komunikacije s stranko. Tako sem razvila koncept 7 točk pogovora, ki vaš brand postavijo v srce vaših strank. V letošnjem letu sem se odločila za samostojno poslovno pot v Kontaktnem centru #rdečka.
Industrijo kontaktnih centrov spremljam tudi kot redna predavateljica na mednarodnih konferencah Kontaktnih centrov v okviru BINE in kot sodnica poslovnih praks kontaktnih centrov v okviru združenja Contact center World.