Dr. Amadea Dobovišek

Dr. Amadea Dobovišek

Področja:

Dr. Amadea Dobovišek

{Name + first and last name: 1}

Pozornost poslovne javnosti sem vzbudila kot uspešna mlada managerka v panogi turizma, pozneje tudi bančništva. Na prelomu tisočletja sem ustanovila svoje podjetje Publi Una d.o.o., v okviru katerega raziskujem, izobražujem in svetujem podjetjem na področju strateškega marketinga. Z njim so imanentno povezane vse bistvene odločitve, ki jih morajo sprejeti vrhnji managerji. Z mednarodnim znanjem, tako akademskim kot strokovnim, pogosto orjem ledino v domačem okolju, v katerem največ delujem.

Dr. Amadea Dobovišek je po uspešni managerski karieri v turizmu in bančništvu ustanovila svetovalno podjetje Publi Una d.o.o. Sodelovala je s številnimi uspešnimi podjetji, domačimi in mednarodnimi, pogosto tudi skupaj s tujimi uglednimi strokovnjaki. Vodstvom podjetij pomaga izostriti strateški pogled pri iskanju tržnih priložnosti ali pa čim bolj učinkovito uresničiti načrtovane cilje. Podjetja se namreč premalo zavedajo razhajanj med svojimi strateškimi iniciativami in zavzetostjo, s katero jih zaposleni implementirajo. Z odpravo tega neskladja lahko bolje izkoristijo svoje potenciale in bistveno povečajo dodano vrednost na zaposlenega. Za svoje delo je bila večkrat nagrajena, med drugim s prestižno nagrado Feniks za najboljši svetovalni projekt leta pri GZS.

Doktorirala je pod budnim očesom prof. dr. Philipa Stilesa iz University of Cambridge. Pred tem se je podiplomsko usposabljala v Londonu, na IEDC-Poslovni šoli Bled pa je končala študij MBA in znanstveni magisterij. Izobraževala se je tudi na IMD v Lausanni in IESE Business School v Barceloni.

Je avtorica knjig "Strateško vodenje prodaje" (2007) in "Učinkovita implementacija tržnih strategij" (2019), ki jo je žirija Združenja Manager in GZS uvrstila med finaliste za najboljšo poslovno knjigo leta, kar do takrat ni uspelo še nobenemu slovenskemu avtorju. V letu 2022 pa je v angleščini izšla še njena knjiga "Making Marketing Strategies Work", ki si je pridobila odlične tuje reference. Na Fakulteti Doba je nosilka dveh predmetov, Strateški marketing in Strateško načrtovanje in upravljanje v turističnih podjetjih, predava pa tudi na drugih izobraževalnih institucijah za izpopolnjevanje managerjev in na različnih strokovnih dogodkih.

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields