Suzana Perman
Področja:
Moje življenje in delo sta prepletena z mentorstvom, govorništvom, prepričljivo komunikacijo, avtentičnim nastopanjem pred kamero in pred širokim občinstvom. Sem mednarodno akredirirana ICF Life coachinja z več kot 17 letnimi izkušnjami skupinskega mentorstva in 1:1 coachinga samozavesti in govorništva. Imam univerzitetno diplomo Filozofske fakultete, smer pedagogika, kjer sem preučevala “Anksioznost v situciji nastopanja” ter zaključen magisterij TV novinarstva na FDV, kjer sem preučevala “Avtoriteto TV voditelja”.
Kratek povzetek delovnih izkušenj:
-Med letoma 2007 in 2010 sem nabirala bogate radijske izkušnje pred radijskim mikrofonom kot moderatorka, voditeljica in novinarka na takratnem Radiu Europa 05.
-Z zavodom Šolt že od leta 2008 sodelujem kot predavateljica pri vseh tečajih retorike in javnega nastopanja.
-Na Uradu vlade RS za narodnosti sem od 2008 – 2011 sodelovala pri komuniciranju kampanj Sveta Evrope: Spregovori proti diskriminaciji in Dosta in soustvarila slovenski dokumentarni film Sanje črnobele mavrice.
-Od 2010 do 2021 sem bila vodilna notranjepolitična novinarka oddaje 24UR na POP TV, med 2015 in 2021 sem ob petkih vodila informativno oddajo 24 UR zvečer.
-Na Kanalu A sem leto dni delovala kot urednica informativne oddaje, nato pa leto in pol kot osrednja voditeljica oddaje Svet in Svet pregled dneva.
-Že 17 let samostojno ustvarjam različne izobraževalne delavnice in tečaje o retoriki, prepričljivem javnem nastopanju in govorništvu, zadnja leta sem specializirana za pripovedovanje s pomočjo zgodb (avtentični brand storytelling), za obujanje naravne karizme pred večjim številom ljudi ali kamero ter za kratke predstavitvene oziroma prodajne govore.
-Zadnje leto mentoriram tudi govore in nastopanje bodočih TEDxLjubljana govorcev.
Ponujam celovito transformacijo v komunikaciji od najbolj začetniških obvladovanj treme do osvajanja svetovnih sodobnih odrov.
V svojih izobraževanjih se osredotočam tako na ustreznejšo komunikacijo s samim seboj (samogovor za višjo samozavest), kot na prepričljivo in magnetično javno komunikacijo, s pomočjo katere si posamezniki, podjetniki, start-upi odpirajo vrata v svet, da lažje prepričajo in se povežejo z željenim občinstvom.
Lukovica