mag. Brigita Šen Kreže, univ. dipl. ekon.
Področja:
Navdušuje me še ples in daljša potovanja, kjer lahko spoznaš drugačnost in hkrati enakost.
Dobre knjige, ki jo ne moreš odložiti pa se ne branim.
Začetki in prve izkušnje niso bili povezani s področjem, na katerem delujem danes. So pa dodali veliko širino v razmišljanju in vsebinah. Delala sem namreč tako v bančnem sektorju kot tudi v eni izmed zadnjih podjetij na bivšem jugoslovanskem trgu, ki se je takrat ukvarjal z izdelavo in prodajo tobaka. Znanja pridobljena na teh področjih so mi dala širino in tudi istočasno odprla vrata v komunalno zgodbo.
Sem direktorica komunalnega podjetja in to delovno mesto zasedam že v tretjem komunalnem podjetju. V vseh sem poleg rednega poslovanja uvedla tudi nova znanja, nove aktivnosti, nove dejavnosti, ki so pripomogle k dobrim poslovnim rezultatom, posredno pa tudi zadovoljstvo lastnikov (občin ali drugih lastnikov). Uvajala sem aktivnosti, ki so pripomogla k promocijam in povečanju ugleda podjetij, uvajala sistematične pristope dolgoročnega eksternega komuniciranja z občani in mediji, uvajala nove strateške usmeritve, kot so aktivnosti na področjih zbirnih centrov, »Zero waste« strategije, lastnih blagovnih znamk, izvajala in sodelovala pri sistematizacijah v komunalnih podjetjih, ipd.
Komunalna podjetja, katerih vodenje mi je bilo zaupano, so imela oz. imajo med 60 in 120 zaposlenih. V tako širokem obsegu aktivnosti, ki jih komunalna podjetja pokrivajo (oskrba s pitno vodo, ravnanje s komunalnimi odpadki, odvajanje in čiščenje, odpadne vode, letno in zimsko vzdrževanje cest in javnih površin, oskrba s, plinom, pokopališka dejavnost, gradnje nove infrastrukture, vzdrževanje javne razsvetljave, stanovanjsko upravljanje, pogrebna dejavnost), delujem na tehničnem, vodstvenem in finančno ekonomskem področju, saj so takšna podjetja podrejena sistemu nadzornih in občinskih svetov, skupščin in temu primerno, je potrebna tudi širina in znanje korporativnega upravljanja.
S svojim delovanjem v Zbornici komunalnega gospodarstva tudi prispevam k širjenju dobrih praks in deljenju in uveljavljanju le-teh. Rada pa tudi sprejemam nova znanja na področju vodenja podjetij, četudi podjetja, kjer ta znanja sprejemam, nimajo nobene povezave s komunalno dejavnostjo, slovijo pa kot odlična podjetja bodisi na področju dobre klime v podjetju bodisi zaradi prodornosti na trgu, ker so učinkovita in inovativna. Izziv je namreč vedno uveljaviti nekaj novega, nekaj, kar ni tipično značilnega za neko podjetje na določenem področju, je pa lahko inovativno in pripomore k boljši klimi, zavedanju in pripadnosti podjetju, s tem pa tudi k večji storilnosti in učinkovitosti.