Maja Golob

Maja Golob

Področja:

Maja Golob

Maja Golob

Sem Maja Golob, mednarodno akreditirana poslovna coachinja vodij in timov, jungovska coachinja, svetovalka za marketing in komuniciranje, predavateljica, mentorica, avtorica številnih člankov in knjig za osebno in poslovno rast.
Moja strast je komuniciranje: verjamem, da smo ljudje bitja odnosov in da s komunikacijo, prepletanjem besed, gradimo ali rušimo odnose. Zato podjetjem, vodjem in timom pomagam graditi in krepiti odnose med sodelavci, s strankami in skupnostjo, v dobrobit vseh.

 

MAJA GOLOB, univ. dipl. ekon., je mednarodno akreditirana poslovna coachinja vodij in timov, certificirana jungovska coachinja, svetovalka za marketing in komuniciranje, predavateljica, mentorica, avtorica člankov in knjig za osebno in poslovno rast.

Po diplomi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (diplomsko delo: Popolnoma odzivno podjetje) se je pridružila ekipi Sandija Češka v Studiu Moderni, kjer je bila v vlogi direktorice marketinga odgovorna za 11 držav.
Od 2002 s partnerjem vodita Spago, družbo za komuniciranje. S poslovnim coachingom, izobraževanji ter svetovanjem pomaga podjetjem prepoznati in aktivirati neizkoriščene notranje potenciale, učinkoviteje komunicirati interno in navzven, se hitreje odzivati na potrebe trga ter s tem ustvariti večjo vrednost za stranke, podjetje, zaposlene in skupnost. Zaupajo jim najuglednejša podjetja.

Maja je članica Združenja manager in mednarodne coaching zveze ICF. Je gostujoča predavateljica na Fakulteti za podjetništvo Gea College, v vlogi mentorice podpira udeležence Marketinške Akademije Društva za marketing Slovenije, podjetnice globalnega programa AWE CEED ter ekipo Zavoda MEPI, ki mladim pomaga razvijati veščine in kompetence, ki so v sodobnem svetu nujne, a jih šolski sistem ne razvija.

Je avtorica več kot 100 člankov o vodenju, marketingu in prodaji, osebni in poslovni rasti, ter avtorica treh knjig.
V knjižni uspešnici Ne čakaj na vikend (2016) deli osebno izkušnjo o izgorelosti ter iskanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem (work-life balance), pri tem pa bralce spodbuja k samorefleksiji in skrbi zase. (www.necakajnavikend.si )
Knjiga Ne čakaj na stranke (2019) je namenjena vodjem oz. poslovni javnosti. Na prikazu primerov številnih podjetij v njej spodbuja k pristnim, srčnim poslovnim odnosom ter trajnostnem delovanju v dobrobit vseh: podjetja, zaposlenih, strank in širše skupnosti. (www.necakajnastranke.si )

Knjiga Ne čakaj na rože (2021) izide 1.12.2021, bralce pa s haikuji, japonsko pesniško obliko, izziva, da se ustavijo, utišajo um in zaživijo tukaj in zdaj.

Znanja in tehnike s področja coachinga in vodenja teamov je pridobila na Jungian Coaching School, Global Team Coaching Institute, World Business and Executive Coach Summit ter drugih mednarodnih inštitucijah, kjer redno skrbi za svoj napredek in strokovni razvoj.
Več na: www.majagolob.com

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields