mag. Maja Lapajne

mag. Maja Lapajne

{Name + first and last name: 1}

Izkušena digitalno-marketinška strokovnjakinja se z digitalnim marketingom in digitalizacijo podjetij ukvarja že več kot 20 let. Po končanem študiju je svoje znanje in izkušnje pridobivala na hitro rastočem, visoko konkurenčnem trgu telekomunikacij, kjer je sodelovala ali vodila številne mednarodne projekte s področja digitalizacije, digitalnega marketinga, blagovne znamke in najboljše uporabniške izkušnje. Od leta 2020 vodi svoje podjetje, svetuje podjetjem ter vodi izobraževanja in delavnice.

Maja Lapajne je izkušena marketingašica, ki jo je pot hitro zanesla v digitalne vode. Po zaključenem dodiplomskem študiju marketinga na Ekonomski fakulteti je nadaljevala študij na Fakulteti za družbene vede in leta 2003 na smeri Tržno komuniciranje pridobila naziv Magistrica znanosti. Takrat je tudi že začela graditi svoje znanje in izkušnje s področja digitalnega marketinga na hitro rastočem, visoko konkurenčnem trgu telekomunikacij, kjer je sodelovala in vodila številne projekte s področja informacijske tehnologije, digitalizacije poslovanja, digitalnega marketinga, blagovne znamke in najboljše uporabniške izkušnje.

Po 17-tih letih je poslovno pot nadaljevala kot vodja marketinga v privatnem zdravstvenem podjetju, od leta 2020 pa deluje kot samostojna podjetnica, predavateljica, mentorica in svetovalka startup, mikro in malim podjetjem s področja digitalnega marketinga (vpisana tudi katalog SIO mentorjev in strokovnjakov).

V svoji karieri je vodila in sodelovala na številnih tehnoloških projektih, zlasti na področju digitalnega marketinga in digitalizacije poslovanja podjetij. Snovala je številne marketinške strategije za različna podjetja, na lokalni in mednarodni ravni, vodila ekipe na lokalnih trgih, snovala in vodila projekte prenov in postavitev, spletnih strani, B2B portalov, self-care portalov, centralnih baz znanja, sodelovala pri večih brandingih in rebrandingih, postavljala strategije za družbena omrežja, uvajala najnaprednejše oblike digitalne komunikacije v podjetja in še več. Od leta 2020 je sodelovala z več podjetji kot zunanja strokovnjakinja za digitalni marketing in vodja projektov digitalizacije.

Tudi zasebno sem se je od nekdaj navduševala nad možnostmi, ki jih spletna komunikacija prinaša, najprej na svojem blogu Čas za kreativnost, nato pa na portalu SewToy in tako v praksi na svojih projektih še dodatno izpopolnjevala znanja s področja digitalizacije podjetij, vse od oblikovanja spletnih strani, spletne prodaje, oglaševanja in e-mail marketinga.

Svoje znanje Maja konstantno nadgrajuje, saj deluje v zelo spreminjajoči industriji, se izobražuje in v praksi testira in uporablja nova orodja, ki so povezana s tehnologijo prihodnosti: digitalizacija, avtomatizacija, personalizacija in umetna inteligenca.

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.