mag. Maja Lapajne

Področja:
Po 17-tih letih je poslovno pot nadaljevala kot vodja marketinga v privatnem zdravstvenem podjetju, od leta 2020 pa deluje kot samostojna podjetnica, predavateljica, mentorica in svetovalka startup, mikro in malim podjetjem s področja digitalnega marketinga (vpisana tudi katalog SIO mentorjev in strokovnjakov).
V svoji karieri je vodila in sodelovala na številnih tehnoloških projektih, zlasti na področju digitalnega marketinga in digitalizacije poslovanja podjetij. Snovala je številne marketinške strategije za različna podjetja, na lokalni in mednarodni ravni, vodila ekipe na lokalnih trgih, snovala in vodila projekte prenov in postavitev, spletnih strani, B2B portalov, self-care portalov, centralnih baz znanja, sodelovala pri večih brandingih in rebrandingih, postavljala strategije za družbena omrežja, uvajala najnaprednejše oblike digitalne komunikacije v podjetja in še več. Od leta 2020 je sodelovala z več podjetji kot zunanja strokovnjakinja za digitalni marketing in vodja projektov digitalizacije.
Tudi zasebno sem se je od nekdaj navduševala nad možnostmi, ki jih spletna komunikacija prinaša, najprej na svojem blogu Čas za kreativnost, nato pa na portalu SewToy in tako v praksi na svojih projektih še dodatno izpopolnjevala znanja s področja digitalizacije podjetij, vse od oblikovanja spletnih strani, spletne prodaje, oglaševanja in e-mail marketinga.
Svoje znanje Maja konstantno nadgrajuje, saj deluje v zelo spreminjajoči industriji, se izobražuje in v praksi testira in uporablja nova orodja, ki so povezana s tehnologijo prihodnosti: digitalizacija, avtomatizacija, personalizacija in umetna inteligenca.