mag. Nika Cerar

mag. Nika Cerar

mag. Nika Cerar - ONA VE -

Nika Cerar je magistra psihologije, ki jo že celo življenje privlačijo barve. Od nekdaj pomaga, podpira in spodbuja ljudi k še boljšemu delovanju.

Je certificirana učiteljica za metodo fraktalne risbe. Ves čas se dodatno izobražuje in pridobiva nova znanja na področju fraktalov. Pri delu uporablja znanja različnih področij, kot na primer: EFT – tapkanje, Access Consciousness, Gestalt terapija, mediacija, tehnike sproščanja, krepitev samopodobe in občutka lastne vrednosti.

Svojo poklicno pot je pričela kot profesorica na gimnaziji in ekonomski šoli. Nadaljevala kot psihologinja v vlogi svetovalne delavke v osnovni šoli, kjer je delovala do novembra 2023:
• vpis v prvi razred, vpis v srednjo šolo, karierna orientacija;
• organizacija, koordiniranje in izvajanje različnih dni dejavnosti;
• izvajanje učne pomoči, pomoči na socialnem in čustvenem področju;
• izvajanje delavnic za učence, starše in učitelje;
• nadarjeni (izvedba postopka, diagnostika, pomoč pri razvoju učencev, pomoč pri izdelavi programov za nadarjene; organizacija, priprava programa in koordiniranje taborov za nadarjene,…);
• svetovanje, diagnostika;
• spremljanje vzgojne problematike in preventivno ter kurativno delovanje;
• priprava internih brošur za tematsko delo po oddelčnih skupnostih in skupinah (teme za razredne ure, karierna orientacija, ipd.);
• sodelovanje z učitelji in starši, izvedba delavnic in predavanj za strokovni kader na šoli in za starše;
• sodelovanje z vodstvom šole, skupno načrtovanje, izbira vsebin izobraževanj za starše, za zaposlene, programi za učence, obogatitvene dejavnosti, vključevanje preventivnih dejavnosti v pouk in odmore;
• članica komisije za odložen vpis;
• članica in vodja strokovnih skupin pri vzgojnem delovanju za posameznike in skupine učencev ali učenk;
• članica strokovnih skupin za DSP;
• koordinatorka za nadarjene;
• organizacija taborov za nadarjene + aktivna izvedba;
• analize stanja (vpis, vedenjska problematika, nudenje pomoči, …);
• ukrepanje v konfliktnih situacijah;
• zapis poročil;
• stiki z zunanjimi inštitucijami;
• aktivno sodelovala v projektu Zdrava šola (samopodoba, občutek lastne vrednosti, komunikacija, reševanje življenjskih izzivov, duševno zdravje, stres, tehnike sproščanja, odkrivanje in izražanje potencialov ipd.);
• izvajala inovacijske projekte na temo branja, medosebnih odnosov in življenjskih veščin;
• v delo vnašala znanja različnih področij (EFT, barve, aromaterapija, gestalt terapija, metoda fraktalne risbe…)
• objavila različne strokovne prispevke v občinskem glasilu kot strokovnih revijah
• izvedla projekt »Z risanjem do boljšega učnega uspeha«
• aktivno sodelovala na različnih strokovnih simpozijih in konferencah
• izvedla summit »Uspešna v svoji ženski energiji. Sproščena. Aktivna. Zadovoljna sama s sabo. Ko hočeš vse, pa zato nisi pripravljena plačati z izgorelostjo”

Sedaj je na svoji poslovi poti, kjer uporablja vso pridobljeno znanje.
Osredotoča se na izboljšanje življenja preko umetnosti. Preko uporabe metode fraktalne risbe. Metoda, ki omogoča spremembe s pomočjo kreativnosti.

Njen moto je KREATIVNO PLUJ IN NAPREDUJ.

Brez besed lahko osebnostno rastemo in spotoma še rešimo kakšen zakopan problemček. Najbolje pri tem pa je, da ni potrebno opisovati, razlagati, ampak se preprosto zgodi. Je pa fino redno risati oziroma barvati mreže. Ob tem se izboljša samopodoba, občutek lastne vrednosti, kreativnost, sprostitev telesa, zmanjša se stres. Pride tudi do spoznanja, kaj vse kot posameznik zmoremo. Lahko se podpremo tudi na področju zdravja, postavljanju meja, doseganju ciljev.

Pri tej metodi se osnovno mrežo (črte) riše miže. Barva se jo z odprtimi očmi. Kako, je odvisno od vrste izbranega fraktala. – miže ali po navodilih.

Več si lahko preberete na spletni strani https://art-terapija.si/o-meni/
Ali jo spremljate na FB strani (https://www.facebook.com/profile.php?id=61557920225099).

Kraj bivanja:
Radomlje

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.