dr. Milena Fornazarič
Področja:
Bila je direktorica več oglaševalskih agencij, je svetovalka za medijske in strateške projekte, habilitirana predavateljica za marketinške predmete na več fakultetah. Ukvarja se strateškim svetovanjem podjetjem v marketingu in medijskim zakupom za agencije.
– Diplomirala iz novinarstva in mednarodnih odnosov na FSPN, Ljubljana.
– Master of Business Administration (MBA), The Netherlands Institute for Management, Maastricht, Nizozemska (1990).
– Magisterij iz poslovodenja (Poslovna šola Bled 2006).
– Končan doktorat iz trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na temo odnosov mladih do spletnega oglaševanja.
– Docentka za področje trženja
DELOVNE IZKUŠNJE:
1985-1987: novinarka v gospodarski in zunanjepolitični redakciji časopisa Delo,
1987-1992: vodja projektov, Poslovna šola Bled (IEDC),
1992-1994: direktorica projektov, Studio Marketing (oglaševalska agencija),
1994-1998: direktorica projektov, izvršna direktorica, agencija Luna (oglaševalska agencija)
1998-1999: izvršna direktorica, Studio Marketing (oglaševalska agencija),
1999-2000: direktorica, Studio Marketing (oglaševalska agencija),
2000-2001: namestnica direktorja, računalniško podjetje Unistar LC,
2001- 2010: direktorica, Media Pool, (medijski zakupnik)
2001- 2010: programska direktorica vsakoletnega mednarodnega Seminarja o medijskih trendih SEMPL v Portorožu v organizaciji Media Poola (več na www.sempl.si).
2010- svetovalka za medijske in strateške projekte, opravlja reorganizacijo trženja in vodenja v več slovenskih medijskih hišah, agencijah in podjetjih (več na www.arista.si). Specialistka za medijski zakup, marketinške strategije, vodenje (optimizacija poslovnih procesov in krizno vodenje). Svetovalka uprav več podjetij v prodajnih postopkih. Ukvarja se tudi s športnim marketingom-pridobivanje sponzorstev za Smučarsko zvezo in Olimpijski komite Slovenije, med drugim od leta 2019 tudi programska partnerica vsakoletne Delove poslovne konference Šport je posel.
ČLANSTVO:
2001-2003: predsednica Sekcije slovenskih oglaševalskih agencij pri Slovenski oglaševalski zbornici in članica Upravnega odbora SOZ in članica Evropskega združenja komunikacijskih agencij v Bruslju (EACA),
2004- 2008: članica Izvršnega odbora Nacionalne raziskave branosti (NRB) v okviru Slovenske oglaševalske zbornice (NRB),
2004- do danes: članica Društva za marketing, Slovenskega društva za odnose z javnostmi, predavateljica na nekaterih seminarjih o marketingu in javnem nastopanju, članica Akademije Viktorji.
2012: članica Beta Gamma Sigma, v okviru Ekonomske fakultete v Ljubljani
2013-2016: podpredsednica Slovenskega oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici
2014: članica Nadzornega sveta ZPM Moste Polje
2014: Članica Nemško-slovenske gospodarske zbornice
2014: Članica Združenja nadzornikov Slovenije, pridobljen Certifikat ZNS o usposobljenosti za opravljanje funkcije člana nadzornega sveta in upravnega odbora
2015-2022: članica Poslovno-marketinškega sveta pri Olimpijskem komiteju Slovenije
2015-2018: članica Nadzornega sveta Slovenske oglaševalske zbornice (Soz)
2016-2024: članica Častnega razsodišča Združenja nadzornikov Slovenije
2017-2020: predsednica Oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici
2017- članica senata Fakultete za poslovne vede v Ljubljani in Visoke šole za poslovne vede v Ljubljani
2022- Članica Nadzornega sveta Mladinske knjige Založbe
DRUGE AKTIVNOSTI:
– Predavateljica na Ekonomski fakulteti na Univerzi v Ljubljani (marketing), seminarji (iskalni marketing, media landscape itd.), FDV, avtorica člankov o marketingu, internetu in blagovnih znamkah.
– Habilitacija za predavateljico na visokošolskem študiju trženja na Visoki šoli za poslovne vede pri predmetih Integrirane tržne komunikacije, Odnosi z mediji, Javno mnenje, Poslovno komuniciranje… na magistrskem študiju marketinga na fakulteti Doba v Mariboru ter Fakulteti za poslovne vede v Ljubljani in Visoki šoli za poslovne vede v Ljubljani.
– Aktivno dejavna v visokošolskem pedagoškem procesu na treh izobraževalnih institucijah, redno sodeluje v okviru Erasmusa pri predavanjih na tujih izobraževalnih institucijah ter je močno vpeta v raziskovalno delo.
REFERENCE:
– Zavarovalnica Triglav, d.d.
– Športna loterija, d.d.
– Helios d.d
– Aerodrom d.d. (Fraport)
– Mercator d.d.
– Medex
– Adria Media d.o.o.
– Javni zavod RTV Slovenija
– Žurnal (Styria)
– Agencija Formitas d.o.o.
– Agencija Publicis Group
– Starcom
– ZenithOptimedia
– Radio Triglav Jesenice
– Direct Media Komunikacije d.o.o.
– Mides International
– VSN spletni mediji
– Double recall
– Delo d.d.
– Media Pool d.o.o.
– Direct Media Komunikacije Srbija
– Olimpijs