Karmen Krumpestar

Karmen Krumpestar

Karmen Krumpestar - ONA VE -

Vodja slovenske ekipe Google Ads MSR programa pri podjetju Admixer Media
Delam v podjetju Admixer Media d.o.o., ki mu je bila na slovenskem tržišču podeljena prav poseba naloga. Google je podjetje izbral kot izvajalca Google Ads MSR (Media Sales Representative) programa, ki podjetjem in agencijam na slovenskem trgu nudi brezplačno pomoč in svetovanje pri izzivih, s katerimi se srečujejo v okiru Google Ads platforme. Vodim slovensko ekipo, s katero vzpostavljamo prisotnost na trgu in gradimo zavedanje o storitvi. Trg izobražujemo in oglaševalcem nudimo pomoč in svetovanje, da lahko Google Ads kanal bolje izkoristijo za doseganje svojih poslovnih ciljev. Admixer Media ni agencija, niti ni konkurenca agencijam. Podjetje z Google MSR programom zaseda povsem unikatno pozicijo na slovenskem trgu in deluje kot podaljšana roka Googla. Trenutna pozicija mi predstavlja zanimiv odmik od agencijskega sveta, čeprav zares še vedno nekako ostajam v njem,

V agencijski svet sem prišla po naključju, ostala pa zato, ker sem našla dobre izzive. Prvo agencijsko delo sem opravljala v klasični oglaševalski agenciji Media Polis (2006-2008). Kasneje sem nabrala še nekaj drugih agencijskih izkušenj, na različnih pozicijah (SEO, UX, oglaševanje, zaledna pisarna, računovodstvo, razpisi) in leta 2012 prišla v Red Orbit kot vodja projektov. Delo v Red Orbitu mi je dalo ogromno širino pri razumevanju digitalnega marketinga in številne priložnosti za učenje in osebni razvoj. Delela sem na številnih projektih naročnikov, ki so obsegali tematike od optimizacije spletnih stranih, oglaševanja na različnih platformah (Google, Meta, Twitter, Reddit, LinkedIn, Quora… ), do načrtovanja uporabniške izkušnje, growth hackinga, implementacije napredne analitike, analiz in priprav letnih ter kampanjskih strategij. Naročniki so bili iz različnh branž in z zelo različnimi cilji ter pričakovnaji. Med naročniki so se zvrstili tudi takšni s projketi, ki so bili resnično inspirativni in kjer smo lahko kot partner naredili izjemne stvari. Na več projektioh smo prikazali izjemno timsko delo in zanje prejeli tudi nagrade (Sempler, Digiday Retail Award, Golden punchcard award). Redno se udeležujem marketinških dogodkov in občastno tam tudi predavam (inOrbit, Sempl, SOF, Diggit) – tematike: uporabniška izkušnja, analitika, uporaba podatkov in growth hacking.
Zadnjih nekaj sem imela v fokusu predvsem doseganje ciljev agencije, in sicer z odstranjevanjem ovir, da so lahko dnevne operacije nemoteno potekale. Veliko pozornosti in časa sem namenjala razvoju in upskilling ekipe, da ima znanje (strokovno in soft skills) za uspešno izvajanje projektov in posledično za prinašanje dodane vrednosti partnerjem.

Kraj bivanja:
Ljubljana

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.