Ajda Novak

Ajda Novak

Področja:

Ajda Novak

Ajda Novak

Izkušena digitalno-marketinška strokovnjakinja, ki je delovala v številnih ekipah tako na slovenskem kot tujem trgu ( ZDA, UK, AU). Tehnološka in digitalna navdušenka, ki verjamem v podatke in sklepa strateške odločitve na podlagi le teh.

Ajda je na marketinško pot stopila pred več kot 10 leti ter takrat začela na asistentski poziciji v korporaciji. Skozi leta se je prebila do položaja direktorice marketinga pri visokotehnološkem SaaS podjetje, od leta 2020 pa vodi svoje lastno podjetje.

 

Ajda Novak je izkušena marketingašica, ki se je od samega začetka vključevala in sodelovala na tehnoloških projektih, zlasti na področju digitalnega marketinga. Snovala je številne marketinške strategije za različna podjetja, pomagala pri prodorih na nove trge, vodila ekipe na lokalnih trgih, snovala marketinške kampanje in vodila projekte prenov in postavitev spletnih strani.

Je samostojna in neodvisna strokovnjakinja za digitalni marketing, marketinško avtomatizacijo in digitalizacijo.

Danes jo najdete v številnih vlogah: od zunanje svetovalke v večjih in manjših podjetjih, do izkušene digitalne oglaševalke na največjih trgih, predavateljice na različnih tečajih in programih, mentorice start-up podjetjem (vpisana tudi katalog SIO mentorjev in strokovnjakov), snovalke uspešnih digitalnih zgodb, strokovnjakinje za interpretacijo podatkov, postavljavke marketinških strategij in govorke na razpravah o digitalizaciji in trendih prihodnosti.

Svojo kariero v marketingu je začela v podjetju A1 Slovenija, jo nadaljevala na Ljubljanski borzi, podjetjih E-laborat, Crowd Mobile (Avstralija), MPG in nazadnje v podjetju Nevron.

Danes je članica več mednarodnih ekip, ki svetujejo, podpirajo in opravljajo digitalno-marketinške naloge za največje korporacija na svetu. Največjo prisotnost v tujini ima v Veliki Britaniji.

Zaradi konstantno spreminjajoče industrije v kateri deluje, nepretrgoma nadgrajuje svoja znanja, se izobražuje in odkriva ključna področja, ki so povezava z marketingom in tehnologijo prihodnosti: data science, digitalizacija, analitika, marketinška avtomatizacija, umetna inteligenca.

Kontaktiraj strokovnjakinjo

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.