Neja Drozg
Področja:
Na medijsko karierno pot sem suvereno stopila že v obdobju guljenja študijskih klopi sociologije, ko sem se začela spoznavati s trženjskimi projekti, pisanjem ter procesom nastajanja tiskanih medijev. Med skorajda desetletnim novinarskim udejstvovanjem predvsem na področju kulture, politike in gastronomije, sem se prebila do položaja vodje projektov ter pomočnice urednice blagovne znamke Cosmopolitan Slovenija. Vešče delujem na področjih projektnega sodelovanja z naročniki in poslovnimi partnerji ter znotraj širokega nabora medijev ter komunikacijskih kanalov.
Obogateno s pestro paleto izkušenj me danes najdete v številnih vlogah; od snovalke uspešnih projektnih zgodb, piske, v kooperativi video produkcij, mentorstvu ter vodenju dogodkov. Eno izmed nedavnih je bilo moderiranje konference v organizaciji založniške hiše AML “Kako zgraditi uspešno blagovno znamko” ter okroglih miz na temo lovljenja poslovne niše, edinstvenosti na prenasičenem trgu ter dolgoročnega obstoja blagovnih znamk na tržišču.
Z izjemnim ponosom med drugim že vrsto let vodim pripravniški projekt Hud Job, pod okriljem katerega usmerjam mlade kreativce in jim omogočam edinstveno karierno odskočno desko v medijskem poligonu. Pod mojim mentorstvom se kalijo v spoznavanju licenčnih blagovnih znamk ter sodelujejo z vodilnimi slovenskimi podjetji.
S strastno vnemo do soočanja z novimi izzivi z velikim veseljem delujem v ekipnem duhu. Navdihuje me pestrost delovnega vsakdanjika – zaradi neprestano spreminjajočih se trendov branže, v kateri delujem, skrbim tudi za stalno nadgrajevanje svojega znanja.
Kot nekdanji športnici oziroma tekmovalki v konjeniškem preskakovanju zaprek me odlikuje žilica za organizacijo, disciplino in sklepanje kompromisov. Ko sem na konju, sem ‘na konju’.