mag. Renata Markovčič
Področja:
Sem dobra poznavalka javnega naročanja s številnimi praktičnimi izkušnjami pri preverjanju dokumentacije na strani naročnikov in ponudnikov ter reševanju težje razumljivih in odprtih vprašanj določb ZJN-3.
Sem magistra znanosti s pridobljenim naslovom na študijskem programu Uprava- modul EU. Leta 2009 sem na Fakulteti za upravo v Ljubljani na temo: »Vpliv delovanja državne uprave na konkurenčnost Slovenije« pridobila znanstveni naslov magistra znanosti.
Imam dokončano tudi univerzitetno izobrazbo smer »JAVNA UPRAVA« in strokovni naslov: univerzitetno diplomirana upravna organizatorka.
V okviru podiplomskega študija sem opravila večje število raziskav in sicer na temo E davki, Stili vodenja v javnem sektorju, E-javna naročila (E-procurement ), Davčna izvršba itd.
Moje delo je ves čas zahtevalo strokovno izpopolnjevanje, bila pa sem tudi nosilno zadolžena za izvedbo različnih projektov in reform: prehod z ročne obdelave plačilnih nalogov na avtomatsko obdelavo, sprememba plačilnega prometa in uvedba domače valute ob osamosvojitvi Republike Slovenije, uvajanje elektronskega poslovanja pravnih oseb, prenos plačilnega prometa pravnih oseb v banke. V Davčnu upravi Republike Slovenije sem bila med drugim zadolžena za implementacijo nove davčne zakonodaje v Sloveniji in za izvajanje mednarodne zakonodaje Evropske unije.
Povsod sem bila nosilno zadolžena za izvajanje reform in projektov, ki so bili potrebni za nadaljnji razvoj in delovanje institucij, predvsem državne uprave.
Na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (sedaj Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport) sem sedem let kot sekretarka opravljala predvsem kontrolo učinkovitosti in gospodarnosti namenske porabe sredstev za investicijske projekte pri vseh vrstah poslovnih subjektov, ki so sofinancirani iz proračunskih postavk in iz postavk Evropske Unije. Večji del časa sem izvajala preverjanja (predvsem s kontrolami operacij sofinanciranih iz sredstev EU pri upravičencih na terenu) v skladu z določbami evropske zakonodaje in nacionalne s področja evropske kohezijske politike.
Stalno sem sodelovala pri pripravi predpisov in predlogov za spremembe oz. dopolnitve v zvezi s področjem dela in v skladu s potrebami znotraj ministrstva.
V zvezi z izvajanjem Slovenske izhodne strategije sem pripravila predlog ukrepov za večjo uspešnost in učinkovitost črpanja sredstev EU in predlog sprememb in dopolnitev predpisov v zvezi s tem.
Na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo sem zadnja tri leta opravljala delovne naloge v Direktoratu za regionalni razvoj. Poleg dela v komisijah za javne razpise za dodelitev nepovratnih sredstev upravičencem, sem izvajala skrbništvo nad izvajanjem pogodbe za spodbujanje naložb v gospodarstvu, na področju turizma in kulture ter vzpostavitev inkubatorja na območju, kjer živijo pripadniki avtohtone narodne skupnosti. Aktivno sem delovala pri pripravi javnih razpisov (v takratni Službi za kohezijsko politiko in kontrolo) in navodil znotraj organizacijske enote (Sektor za načrtovanje regionalnega razvoja) ter pri pripravi gradiv in zbiranju statističnih podatkov iz EUROSTAT-a za Strategijo regionalnih razvojnih in regionalnih prostorskih planov za obdobje 2021-2027.
V letu 2017 sem se udeležila intenzivnega usposabljanja s priznanimi strokovnjaki in predavatelji za pridobitev potrdila o usposobljenosti za člane nadzornih svetov ali upravnih odborov družb, kar dodatno pripomore k izvajanju delovnih nalog na področju kohezijske politike in regionalnega razvoja ter k bolj učinkovitemu in kakovostnemu izvajanju delovnih nalog iz področij: Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike in razvoja obeh kohezijskih regij – Zahodne in Vzhodne ter reševanju vprašanj.
Sem dobra poznavalka javnega naročanja s številnimi praktičnimi izkušnjami pri preverjanju dokumentacije na strani naročnikov in ponudnikov ter reševanju težje razumljivih in odprtih vprašanj določb ZJN-3, vključno z navezami na nekatere druge javnofinančne predpise, ki jih je potrebno spoštovati pri izvajanju javnih naročil.