Najlepše je, ko članice delijo svoje znanje članicam.
In tako je bilo tudi ko je Katja T. Pintar delila z nami znanje na področju oblikovanja osebne znamke.
Že res, da je pomembno izstopanje iz množice, naučile pa smo se, da je še pomembneje, da se zavedamo, kdo smo, kaj nosimo v sebi in da smo iskrene.
Do sebe in do drugih.
Brez izgubljanja velikih besed in opisov: osebna znamka je tisto, kar čutimo v sebi in kar kažemo navzven in kar čutijo drugi.
Zato so še kako pomembne tri dimenzije: mi kot oseba, obljuba, ki ne sme biti neresnična ali neizpolnjiva, ter medsebojni odnosi.
Javni vtis o nas so naše ime, videz, slog oblačenja, osebnostne lastnosti, vedenje, izobrazba, socialne mreže, javni nastopi …
Pri oblikovanju osebne blagovne znamke pa je še kako pomembno, da veste, kdo so vaše ciljne javnosti, kakšno je vaše osrednje osebno sporočilo, predvsem pa iskrenost – da ste to VI, neponovljivi, z vsemi prednostmi in slabostmi.
Vse fotografije: mediaspeed.net