Moč zgodb v poslovnem svetu - ONA VE - 495327378 725190213268646 8621256903137524529 n

Na srečanju članic mreže ONA VE je svoje znanje o zgodbarjenju (storytellingu) v poslovnem okolju delila Manca Dežman (Manca Bold), podpredsednica združenja. Široko temo je predstavila na način, kot se je lotevajo mojstri pisanja leposlovja – od katerih se lahko veliko naučimo – obenem pa poudarila, da so avtentičnost, kreiranje lastne baze besed in besednih zvez, ki so zelo »vaše«, ter deljenje zgodb z mislijo na ciljne javnosti recept za uspeh.

»Ljudje namreč tudi v poslu najraje sodelujemo z ljudmi, s katerimi začutimo povezavo,« je izpostavila.

Poudarila je tudi, da prav vsi znamo pripovedovati in zapisovati zgodbe, vendar imamo pogosto preveč romantično predstavo o pisanju ter – sploh ženske – (pre)visoko postavljena merila o kakovosti besedil. Ko govorimo o zgodbarjenju v poslovnem svetu, pa se moramo zavedati, da je pisanje predvsem orodje za jasnost, povezovanje in prenos vrednosti – ne za popolnost.

Dogodek je bil namenjen tudi predstavitvi raziskave Global Media Monitoring Project (GMMP), ki jo izvaja organizacija WACC. O njej sta spregovorili predsednica združenja Mateja Malnar Štembal in dr. Alenka Jelen (Univerza v Stirlingu).

GMMP je najstarejša in najobsežnejša raziskava o zastopanosti spolov v medijih, ki poteka že 30 let (vsakih pet let) in vključuje več kot 100 držav. Posebnost raziskave je, da se po vsem svetu izvaja na isti dan, kar omogoča neposredno primerljivost rezultatov.